نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دیدار مویس کین و مینو رایولا در موناکو!

دیدار مویس کین و مینو رایولا در موناکو!

 

مویس کین که پس از ترک اردوی یوونتوس و سفر به شهر لیورپول و حضور در آزمایش‌های پزشکی باشگاه اورتون برای دیدار با مینو رایولا به مونت‌کارلو در موناکو رفته تا با مینو رایولا در دفتر کار مرکزی‌اش در این منطقه شاهزاده‌نشین و البته اعیانی دیدار کند تا پس از طی شدن مراحل اداری و دریافت مدارک توسط باشگاه انگلیسی، برای امضای قرارداد به اتفاق او بار دیگر عازم شمال غرب انگلستان شود.

 

دریافت مدارک کامل مویس کین از سوی باشگاه یوونتوس و سایر ادارات و دستگاه‌های کشور ایتالیا، اصلی‌ترین دلیل تأخیر در اعلام رسمی پیوستن او به اورتون بوده است. با این حال به نظر می‌رسد امروز پنج‌شنبه یکم اوت (و در صورت بروز مشکلات جزئی شاید روزهای آتی) این مهاجم 19 ساله به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید باشگاه اورتون انگلیس معرفی شود.

 

طبق توافق او با باشگاه اورتون، او با مبلغ 30 میلیون یورو به همراه پاداش‌و مزایایی که این رقم را تا 40 میلیون یورو ارتقاء خواهد داد، با قراردادی 5 ساله به جمع آبی‌های بندر لیورپول خواهد پیوست. قرار است دستمزد کین در اورتون سالیانه 3 میلیون یورو باشد.

 

گفتنی است مویس کین پس از مارکو ماتراتزی، الساندرو پیستونه و متئو فراری چهارمین بازیکن ایتالیایی در تاریخ باشگاه اورتون خواهد بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: